Saturday, September 27, 2008

raya lagi


sekejap je rasanya puasa. serius, dah nak raya. dah nak pegi pon Ramadan. tak tau la apa pencapaian Ramadan aku kali ni. tp aku dah cuba yg terbaik, selebihnya terserah la padaNya.
mood raya taun ni tak terasa sgt. sbb aku kena raya kat ofis. lepas raya baru blk kg. nak buat lagu mana, dah aku cari rezeki. nak melawan kan, kena halau plk. bukan senang nak cari keje sekarang. hmmm..takpela, i keep saying to myself, raya kan sebulan. taun lepas aku dah cuti lama. taun ni kasi la org lain plk. kekadang kita kena berkorban utk kebahagiaan org lain...cewah.
lg2 baju raya yg aku tempah tak sempat siap. hmm...taun lepas punya la jawabnya. aku ada beli semperit ngan akak kat opis aku, dah tinggal separuh. belum sempat raya pon..wahahak.

selamat hari raya buat semua. ada ke yg baca blog aku ni.

2 comments:

  1. wa baca blog lu ahahah

    slamat hari raya, wa demam nih
    layan youtube sepam dua
    pale pening baek

    p/s tu gamba lampu kt reban ayam

    ReplyDelete
  2. Sdr. cak,
    Nak tanya skit pasal fotografi, apabila kita ambil gambar lihat dalam kamera dan pc dan ok. tapi bila dicuci hasilnya tak berapa memuaskan. Terutama gambar muka orang yang seakan berbayang dan nampak agak gelap. Adakah cara penyelesaian selain dari mengghunakan flash? penggunaan flash ada kalanya mengilangkan mod gambar. Itu hanya pendapat sahaja. tk

    ReplyDelete